چنل عدالت اتحادی

چنل عدالت حاجی ناخدا پیسی زن

چنل عدالت اتحادی

چنل عدالت حاجی ناخدا پیسی زن

چنل عدالت اتحادی

سلام من مدیر اصلی وبلاک هستم رامین حاجی ناخدا پیسی زن
هر بنر و فیلم شات عکس میخوره چنل به وبلاک هم خواهد زد مدرک فیک نمیزنم
و اهنگساز کاور البوم هم انجام میدم
خلاصه در خدمت عزیزان هستم
ایدی کانال ما دنبال کنید وبه دوستانتون معرفی کنید

ahangSAZPARCAMDAR2018@
چنل اولمون

چنل دوم
cennal_haji_nakhoda_edallet@

چنل سوم

badkha_koslis_mozahmRemshodn@

در کانال ما عضو بشین فعالیت بیشتری میکنیم
با تشکر مدیر اصلی وبلاک چاکر همتون سوالی داشتین در وبلاک بگین در خدمتم😊

طبقه بندی موضوعی

داستان بدخواه تن فروش خانواده خودش

خب خب 

بسمه کص مادر بدخواهام رجیم 


خب این خارکصه که میگم تل نداره ولی خواهرش شب ها کص و کون میده  من راضیم 
اگه دوست داری واسه هماهنگ شماره زیر که میدم  خواست  زنگ بزن فش بده بکش زیر خودت ناموسش ماله خودتون 24 ساعتی قفلی بزنید روش تا جای که میدونم مادرش عاشق کیر کلفت دوست داره  خلاصه 

98931582533+


واسه کارتو خوبه از من گفتن 

اینم شماره اش  گفتم که خواهرش ممه کوچولو داره یه کون سفید تنگ کص تنگ به دردتون میخوره 

مادرش که پرده نداره با خیال راحت میتونی استفاده کنی خلاصه شماره بالا دادم  واسه هماهنگی یا هر کاری خواستی بکنید فش بدین قفل بشین تا 24 ساعتی 

 

توسیط 

بکن نسل ناموسش
#haji_nakhoda_pc_zan_namal_kal_katem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی